• The best quality time
  • Memorabele momenten
  • Ultiem vakantiegevoel

Service & contact


Heb je een vraag over een vakantiepark of je geboekte vakantie? Neem dan gerust contact met ons op of bekijk de veelgestelde vragen! Je kunt ons op maandag tot en met vrijdag bereiken van 09.00 tot 20.00 uur en op zaterdag en zondag van 09.00 tot 17.00 uur. De snelste manier om contact met ons op te nemen is via de chat of Whatsapp. Je kunt de chat rechtsonder in het scherm starten.

Veelgestelde vragen

Krijg ik een bevestiging van de betaling?

Je ontvangt van ons geen betalingsbevestiging.

Kan ik een huisnummer als voorkeur opgeven?

Ja, tijdens het boekingsproces kun je (tegen betaling) het gewenste huisnummer selecteren.

Mag ik mijn hond(en) meenemen?

De meeste Summio vakantieparken beschikken over vakantiewoningen waar je huisdieren van harte welkom zijn. Per accommodatie staat aangegeven of huisdieren zijn toegestaan. Huisdieren dien je op te geven bij je reservering en zijn altijd tegen betaling.

Kan ik een reservering annuleren?

Een reservering gemaakt tegen de Flexibele prijs kan tot de 28e dag voor Aankomst kosteloos worden geannuleerd.

Een reservering gemaakt tegen de Standaard prijs kan tot en met de 94e dag voor Aankomst kosteloos worden geannuleerd. Daarna zijn de annuleringskosten als volgt:

  • Vanaf de 93e tot en met de 29e dag voor Aankomst 50% annuleringskosten;
  • Vanaf de 28e dag voor aankomst tot de dag van Aankomst 100% annuleringskosten.

Reserverings- en afhandelingskosten worden niet gerestitueerd.

Neem contact op met ons Customer Contact Center om je reservering te annuleren. In de Algemene Voorwaarden op onze website vind je meer informatie.

Staat je vraag hier niet tussen?

Bekijk dan alle veelgestelde vragen.

Heb je een vraag over je reservering?

Heb je een vraag over je reservering?

Of wil je een reservering plaatsen? Neem dan contact op met ons Customer Contact Center, wij staan 7 dagen per week voor je klaar!